پل خیر ساز امیر المومنین(ع) در دهکویه افتتاح شد
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

همزمان با عید قربان پل خیر ساز امیرالمومنین که با همت خیر بزرگوار آقای حاج عوض قاسمی زاده احداث شده بود با حضور اعضای شورای اسلامی ، مجمع خیرین و جمعی از اهالی دهکویه افتتاح شد . در ابتدای این مراسم آقای علی اصغر رنجبری رییس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن تبریک عید قربان و دهه ولایت گفتند : خداوند راه های متعددی برای نزدیکی انسان ها به خود قرار داده که یکی از آن ها خیر اندیشی و انجام کارهای خیر است . کسانی که در کارهای خیر از دیگران سبقت می گیرند در پیشگاه خداوند از اجر و منزلت بالایی برخوردارند . یکی از مصداق های آیه شریفه «فاستبقوالخیرات» جناب آقای حاج عوض قاسمی زاده است که با همت بلند خود این پل را در این مکان بنا نمودند تا مسلمین و مومنین از آن استفاده نمایند . امید آن که این بنا باقیات صالحات برای او و خانواده اش و هم مایه درس آموزی برای دیگران باشد که بدانند مال دنیا ماندگار نیست زیرا از این مال می توان در کارهای روزمره و باطل استفاده کرد وهم می توانیم به وسیله آن به خدا نزدیک شویم .

در ادامه مراسم محمود بستگان نماینده مجمع خیرین با ارایه گزارشی از روند ساخت پل گفتند : فرهنگ خیر اندیشی در دهکویه از گذشته وجود داشته که تاکنون به ما رسیده است که ما هم وظیفه داریم آن را به فرزندانمان منتقل کنیم تا همه در کارهای خیر از یکدیگر پیشی گیرند .

ایشان ادامه دادند : ما خود را مدیون خیراندیشان می دانیم که باید از آنان تشکر نمود و چیزی که الان باید توجه نمود مثبت نگری نسبت به امر خیر است و سعی نکنیم با منفی اندیشی و منفی بافی کاری را انجام دهیم که افراد از کار خیر منصرف گردند .

بستگان در پایان گفتند : این پل به همت آقای حاج عوض قاسمی زاده با هزینه 65 میلیون تومان به طول 19 متر و عرض 1 و نیم متر با بهترین مصالح و کیفیت ساخته شده است .

در پایان مراسم با اهدای لوحی توسط مجمع خیرین از جناب آقای حاج عوض قاسمی زاده تقدیر به عمل آمد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1